WORKS

業種:宝石業

会社名:DELUPIN JAPAN

制作媒体:ブランディングサイト

サイトURL:https://mimimilano.jp/

クラフトマンシップを大切にする両社の想いが詰まったブランドページ

MIMIは伝統・洗礼・神秘の3つを融合した大胆なファインジュエリーを展開している、イタリアで半世紀以上の歴史をもつ Broggian社が立ち上げたコンセプトブランドです。 MIMIのジュエリー製品はイタリアの熟練したクラフトマンの技術によって作りあげられ、 創造から生まれた傑作であり、身に付けることのできる宝物です。 弊社でもクラフトマンシップを持ったサイト制作を心がけており、MIMIブランドの製品に対する情熱と、 弊社がサイト制作にかける情熱が融合したサイトとなっております。

MIMI develops bold fine jewelry that fuses tradition, baptism, and mystery with a history of more than half a century in Italy A concept brand launched by Broggian. MIMI’s jewelry products are made with the skills of skilled craftsmen in Italy, It is a masterpiece born from creation and a treasure that can be worn. We are also trying to create a site with craftsmanship, passion for MIMI brand products, This site is a fusion of our passion for site creation.

女性によってデザインされた、女性のためのジュエリー。 ロマンティックで上品で‥‥ でも簡単ではないコスモポリタンな女性。

「「MIMI GINZA SIX」」

GINZA SIXでミラノデザインの想像力、伝統、スタイルを見事に融合させた
革新的なジュエリーを提供している
イタリアミラノ発のジュエリーブランド「MIMI」のブランドサイトを制作させていただきました。

「MIMI」はコンテンポラリーなライフスタイルと、ファッションの融合をテーマとして、
日常のあらゆるシーンで身に付けられる、斬新なデザインのジュエリーを生み出しているので、
他のジュエリーのLPよりも高級感を前面に押し出すだけではなく、高級だけど少し癖のある
デザイン&仕様に仕上げてあります。

このLPの目的はGINZA SIXのMIMIの実店舗への集客を目的としております。

ファーストビュー(以下FV)で高級感を保ちつつ大人っぽく、大胆にインパクトが出るような
デザインにしました。

FVとその下の画像は連動して動くような仕様にしており、FVではモデルが着用している画像、
下では商品のみの画像を起用して、ユーザーがサイトに訪れたときに自分が着用している姿が
イメージできるように、表現しております。

FV以降のセクションは基本的に商品に関するコンテンツをカテゴリごとに設置し、
少し上下左右にイレギュラーに弾ませて商品を前面的にアピールするような形でデザインしました。

僕もいつか恋人ができればMIMIのような女性によってデザインされた、
女性のためのジュエリーをプレゼントしたいと思います(切実です)。

Since we, “MIMI”, have been creating innovative design that can be worn in various situation of everyday life
as a theme of the fusion of contemporary life style and fashion,
Not only emphasize a sense of luxury more than other jewelry LP, but also made it luxury with individualistic design and feature.

The purpose of this LP is to attract customers to the actual MIMI store of GINZA SIX.

While maintaining a high-class feeling in the first view (hereinafter referred to as FV), it looks like an adult and has a bold
impact.design.

The FV and the image below are designed to move in conjunction with each other,
in FV the image that the model wearing the jewelry, below are images showing only product,
to express so that user can imagine they are wearing the jewelry when visiting the site.

In the section after FV, basically content related the products are set up in each category,
It is designed to emphasize to appeal the product with the slight bounce irregularly.

I strongly hope to give my future lover the jewelry like MIMI that designed for women by women
If I could have a lover in the future (seriously)..

Client Voice

名取 妙子

Taeko Natori.

GINZA SIX にある店舗の集客を上げるべく、InstagramとFacebookで広告を出すにあたって、ブランドサイト制作を依頼しました。
イタリアのジュエリーブランドなので、高級感のあるデザインを依頼、またファッション性を重視して、カラフルな色使いを取り入れて貰いました。
動くジュエリーの画像をクリックすると、詳細がポップアップする工夫が可愛らしくて気に入っています。
ありがとうございました!

In order to increase the number of customers at stores in GINZA SIX, we asked them to create a brand site for advertising on Instagram and Facebook.
Since it is an Italian jewelry brand, we asked for a high-class design, and emphasized fashion and adopted colorful colors.
I like the idea that the details pop up when you click on the moving jewelry image.
Thank you very much!

THANK YOU.

Webサイト制作 / Web広告に関する
お問い合わせ&無料相談

CONTACT