WORKS

業種:ブライダル

会社名:株式会社日本サービスセンター

制作媒体:集客ランディングページ

サイトURL:https://www.anfelicion.jp/lp201905/

0円プランを訴求したランディングページ

自己負担0円プランの集客用ランディングページを制作しました。 競合の多いブライダル業界。各企業ごとに「0円プラン」をはじめ、様々な取り組みを行っております。集客方法としては地域密着型の施策を始め、Web広告での集客も主流な中、そんなWeb広告での集客に力を入れるべく今サイトを制作いたしました。 ですが、他社と差別化するべく、ビジュアル中心のデザインだけではなく、文字で訴求をつブランディングも残しつつクライアントの強みを明確に文字で表現。Web広告経由ユーザーも多いので、スマホでのお問い合わせ訴求に力を入れ制作しました。

We have created a landing page for attracting customers with a self-paid 0 yen plan. Competitive bridal industry. Each company is engaged in various initiatives, including the "0 yen plan". As a method of attracting customers, we started with community-based measures, and with the mainstream of attracting customers with Web advertising, we have created a site now to focus on attracting customers with such Web advertising. However, in order to differentiate itself from other companies, not only visual-centric design, but also the branding that appeals in text, while clearly expressing the client's strength in text. Since there are many users via web advertisements, we have created products with an emphasis on inquiries on smartphones.

結婚式場の洗礼されたビジュアルを最大限活用。

「Anfelicion」

一般的に結婚式場のホームページやランディングページは写真を多く使い、ユーザーに自分がその場所で挙式をあげていることをイメージしてもらう必要があります。アンフェリシオン様は強みとして、素敵な会場と0円プランという料金面での訴求が強かったため、ビジュアル中心のデザインはもちろん、文字で訴求を強く行いました。また、スマホからの流入が多いため、スマホ時のUX導線に気をつけてCTAボタン等配置いたしました。

In general, wedding hall homepages and landing pages use a lot of photos and require users to imagine that they are giving a wedding at that location. As an advantage, Ampherision had a strong appeal in terms of a nice venue and a zero-yen plan, so he emphasized not only visual-oriented design but also text. Also, since there is a lot of inflow from smartphones, we placed CTA buttons, etc., while paying attention to the UX conductor at the time of smartphone.

THANK YOU.

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